ONSDAGER

jag har varit LITE duktig idag iaf, jag har gjort mer än halva engelskan så inte så mycket kvar. När man väl börjar flyter det på bra. Hoppas att jag kan göra samma sak med samhällskunkapen. Bara komma igång så får jag de gjort, det får bli så. Ikväll ska jag bli klar, bestämt.

För imorgon ska vi nämligen ha middag / picknick och då vill jag inte ha nåt plugg alls att göra. Naturen fixar jag i helgen, och resten också. Det blir fint de.

Dagen har varit lite halvtrist sådär, inget speciellt. Men om några timmar kommer pappa hem och då blir de lite mys med tv och mat :)

Nu ska jag återgå till att vara duktig, hörs nån annan gång!

kramisar

måste säga också att svennsons taverna har dom godaste pizzorna i stan, så nu va de sagt också, puss!


TITTUT

Kommentarer
Postat av: Svenska konsumentmedelsverket

Hej! Ville bara säga att det är olagligt att peka ut specifika restauranger på blogg.se.

2010-04-21 @ 19:03:14
Postat av: Anonym

hmmmmmmm undrar om det kan va cissi som slängt in en rolig kommentar haha (;

2010-04-21 @ 21:40:02
URL: http://erikaaaaas.blogg.se/
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-04-22 @ 12:56:23
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Anonym

äckligt fin uppdatering (Y)(Y)(Y)

2010-04-28 @ 18:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0