torsdag

hallå där!!

känner att de är dags att ge denna blogg en chans igen, har ju ändå inte så mycket för mig. skulle jag inte ha mina utslag nu skulle jag vilja hitta på massa kul!! håller iaf tummarna för att dom försvinner inom en snar framtid!

imorgon är det två veckor kvar till valborg och jag LÄNGTAR. jag bli arton och allt är så härligt då, får vi hoppas.

nu ska jag fortsätta nörda mig med LÄXOR, ska nog äta lite lunch först. Känner att pappa har den färdig snart....

Ikväll blire nog bara chilleridill och kanske tar mig ett skönt bad och fräschar till mig. Hörs sen nån gång!

Puss


BIRGER!!!

Kommentarer
Postat av: johaniii

BIRGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !! <3 <3 <3 <3 <3 <3 , är dina utslag borta till fredag??!?!?!??! vi är ensamma hemma till lördag för fan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-15 @ 13:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0