lördag 13 februari

hej mina finafina vänner!

idag är de lördag, och tro de eller ej men jag ska UT idag! heini och jag ska äta våfflor och sen ska vi på bioooo!
just nu tittar jag lite på danska paradise hotel, som vanligt, underhållande. snart ska jag äta lunch sen ska jag ta ett långt skönt bad och göra mig fräsch, måste sova en stund också.

igår blev helmysigt, mamma gjorde skitgod thaimat och sen hadevi fruktbuffé och kollade på massa bra tv. jag har världens bästa föräldrar!

nu ska jag titta vidare lite innan de är mat,

puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

söta kiwisar

2010-02-16 @ 20:38:25
Postat av: cecilia

KOM TILL SKOLAN NU FUNKISET=(

2010-02-18 @ 12:21:43
URL: http://edehultcissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0