onsdagkväller

jag kan va den bästa i världen på att uppdatera, men är knappt inne på datan längre så blir inte så mycket tid. menmen, igår va min första dag på jättelänge jag gick ut och träffade folk! va hemma hos sofia där de va massa folk, sen sov henkis här. sen idag va jag och pappsi ute på långpromenad och fixade lite annat.

imorgon åker jag till estocolmo med mammsi, blir där till på lördag. ska bli jätteskönt och mysigt som vanligt! ska förbi sjukan på morgonen också och sen in en snabbis och köpa dom sista hudvårdsgrejerna, sen sticker vi!

nu ska jag gå upp och ta en banan och sen duscha, sen blir de sängen, är dödligt trött, längesen jag va uppe längre än till ett så är extra trött idag!

puss och hej och allt sånt!
(hoppas ni har tråkigt på bj) puss

Kommentarer
Postat av: coolgirl

Hahaha jävlar vad gammal bild. 2008? ful tjej höger. FUNKEN JAG SAKNAR DIG din gamle räv, hör av dig när du är hemma från stockholmen :) puss!

2010-02-26 @ 12:14:56
URL: http://edehultcissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0