torsdag

god eftermiddag!

vissa dagar är pluggdagar, andra är inte. så är de bara helt enkelt, igår fick jag mycket gjort, idag får jag ingenting gjort. jobbigt, har suttit framför datorn i flera timmar nu utan att ha gjort ett piss, typ, skrivit en halv sida.

helgen kommer bli en riktigt bra helg, imorn efter skolan ska jag bege mig hem till erika där vi ska fixa oss och äta middag. efter det tar vi bussen till stenhagen där de vankas party! kommer bli så himla roligt! sen på lördag ska jag på ansiktsbehandling och sen en fest på kvällen, mycket fest på en helg men de är bara och köra! sen på söndag kommer först farfar på middag sen ska jag och min smula gå på high school musical på konserthuset, så de blir nice! en dunderflunder helg helt enkelt, kan inte annat än gilla de.

nu ska jag gå och laga mat för jag är ensam hemma, vilket innebär pytonäcklig mat, måste träna upp mig lite känner jag. sen ikväll ska jag ut och gå med smulan, som vanligt.

mat väntar, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0