torsdagkväller

idag är de torsdag vilket innebär att de är fredag imorn, vilket i sin tur betyder att jag beger mig mot lund och världens bästa bror. vi ska mysa och bara vara tills på tisdag då jag kommer hem till mami och papi igen!

idag va jag och min älsklingspappi i gävle på dragon gate, de va helskönt. vi åt kinabuffe gick runt och kollade lite och avsluade allt med två timmars helkroppsmassage, tror de behövdes!

mamma och pappa hittar på aktiviteter varje dag med mig så de är väl bra att jag inte bara ligger inne. Imorgon ska jag och pappa åka skidor äta våfflor åka till farmis och farfis och sen bär de av till lund!

nu blir de en apelsin sen sängen,

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0